Germuska A. V.: Az én mesém

Az én mesém

                Germuska Annamária Viola

 

Ez egy új mese,

De nem tudom, hasonlít-e a régire.

Vagy csak én látom úgy,

A főszereplő megmaradt,

S az érzés sem lankadt,

De vajon a mese veled marad?

Vagy távol visz az út,

Ő tudja csak azt,

Ő, a közeljövő.

 

Tudjuk, milyen régen elmúlt,

Igaz, akkor nem tudtuk, mi vár ránk,

De akkor nem is volt körülötte

Fájdalom s gyász,

Nem tudhatjuk, mi vár.

Ha kitudódik s megtudja,

Mi lesz majd, ha elmondja,

Hogy szeret, s ezt nem hagyja?

 

Nem tudod:

Te sem, én sem, ő sem,

Nem tudja tán senki sem,

Benne leszek-e a mesében?

Velem ér véget a történet?

Vagy tovaszáll a múlt?

Az érzés is elmúlt?

Vagy tán velünk maradt?

Együtt éljük-e meg,

Vagy a sorsomra hagysz?

 

Együtt, együtt, együtt!

Mindig-mindig együtt!

Ez volt a mottónk.

Emlékszel-e még,

Mily szép volt,

Mi rég elmúlt?

Mert mi is vele elmúltunk,

S most csak kérdőn nézünk,

Remegő kézzel és könnyes szemmel,

Mi így,

Csak így búcsúzunk.

De ez az örök búcsú,

Vagy a mese még kitart?

 

Nem tudjuk már,

Nincs itt határ.

A képzelet új utat talál,

S vár, hogy megtaláld,

Hogy vele éld meg a csodát.

Hogy végleg itt leszel-e?

Nem tudom.

Boldog leszel, ezt bizton állítom.

A mese végén ott leszünk,

Te és Én,

S kötődünk, mint a kollagén.

Ez itt az én mesém!